Brev:
Hårde ting og tyggegummi
19. september 2011
Alder:
2 år, 1 mdr.
Hårde ting og tyggegummi
Kære Helen
August er nu fyldt to og det går strygende. Der er dog lige et par emner i småtingsafdelingen som jeg er lidt i tvivl om.
Det handler om min skræk for at give mit barn hårde ting, fx gulerødder, nødder, mandler etc... samt nu også tyggegummi, som han netop har opdaget og er helt vild med at tygge på.
Er det helt 'way out' at jeg stadig vægrer mig ved at give ham rå gulerødder, nødder mandler etc ? når han nu har fået alle sine tænder ?
Og hvad med tyggegummi.. hvor forsigtig mener du man bør være med det ?
Kærlig hilsen
Jane